• Chjamate u Supportu 0086-18796255282

Introduzione à l'usu è a classificazione di plywood

Usi di plywood
1. Di solitu, u nostru plywood cumuni hè principarmenti utilizatu per u pianu di fondu di pannelli decorattivi, u piattu posteriore di u mobili di pannelli, è ancu per vari artisgiani di lignu è imballaggi di prudutti, etc.

2. Giniralmenti, custruzzioni plywood nant'à u mercatu hè principarmenti usatu in cundizioni esterni, comu custruzzioni di decoru esterno è furmagliu béton, è hè dinù usatu in prughjetti di decoru, cum'è tetti, faldes muru, pavimenti linings, etc.

3. U plywood speciale hè divisu in usi sicondu i gradi.U primu gradu hè soprattuttu utilizatu per a dicurazione architettonica di alta qualità, mobili di media è alta qualità è diversi cunchiglia di l'apparecchi elettrici è altri prudutti;U secondu gradu hè adattatu per a decorazione di mobili, edifici ordinarii, veiculi è navi;U terzu gradu pò esse imaginatu Alcuni di elli sò aduprati in materiali di decoru di custruzzione è di imballaggio di bassa qualità.U gradu speciale hè adattatu per a decorazione architettonica di alta qualità, mobili di alta qualità è altri prudutti cù bisogni speciali.

4. U plywood cù diversi spessori hà diversi usi in prughjetti di decorazione.Per esempiu, u plywood veneer hè generalmente aduprata per i coperchi di e porte è di a finestra, i bordi, i pannelli di muru, i mobili è altre superfici di legnu;plywood ordinariu hè giniralmenti usatu pi mubiglia, Water-mixed coperchi di porta, finestra copre, è superficia mobili sò dinù usatu comu mudelli proofing per campioni allargamentu woodworking, è sò a forza principali in a dicurazione di casa;cinque-plywood pò esse usatu invece di trè-plywood cum'è a superficia di a superficia, è hè ancu necessariu in a forma d'arcu.Hè fattu di cinque plywood;U plywood Jiuli hè generalmente utilizatu per a capa di basa di skirting, u tagliu di a porta di a porta, a basa di a finestra, a basa di u mobili, etc.

Introduzione à l'usu è a classificazione di plywood

Classificazione di plywood
1. Sicondu a struttura di u bordu: plywood si riferisce à un gruppu di veneers chì sò generalmente incollati secondu a direzzione di u granu di lignu di i strati adiacenti.I dui lati;Sandwich plywood plywood cù un core;plywood cumposti U core (o qualchi strati) hè cumpostu di materiali altru ch'è di legnu solidu o impiallacciatura, è ci deve esse di solitu almenu dui strati di grana di legnu nant'à i dui lati di u core Veneers disposti verticalmente.

2. Sicondu i pruprietà adesivi, u plywood outdoor hà e proprietà di resistenza à u clima, resistenza à l'acqua è resistenza à l'umidità alta;plywood interni.Ùn hà micca e proprietà adhesive per sustene l'immersione d'acqua à longu andà o l'umidità alta.

3. Sicondu u trasfurmazioni di a superficia, a superficia di u plywood hè sabbiata da una machina sanding;a superficia di plywood hè scraped da un scraper;a superficia di u plywood veneer hè cupartu cù un rivestimentu decorativu, carta di granu di legnu, carta impregnata, plastica, resina Film adesivo o materiale di foglia;U plywood pre-finitu hè statu trattatu in superficia speciale da u fabricatore è ùn hà micca bisognu di mudificà per l'usu.

4. U plywood senza trattatu è u plywood trattatu sò classificate secondu e cundizioni di trattamentu, cumpresi quelli trattati cù sustanzi chimichi (cum'è impregnating preservative) durante o dopu a fabricazione.

5. Sicondu a forma, pò esse divisu in plywood flat è plywood furmatu, chì sò sottumessi à unu o parechji trattamenti di curvatura.

6. Sicondu u scopu, u plywood ordinariu hè divisu in plywood, vale à dì, plywood adattatu per una larga gamma di usi;plywood spiciali pò scuntrà plywood per scopi spiciali.


Tempu di Postu: Set-04-2022